Zwroty i reklamacje
POLITYKA ZWROTÓW
Wymiana towaru za darmo do 30 dni.
Jak przebiega reklamacja?
- W celu złożenia reklamacji zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem: 509 341 843 lub email: sklep@baseny.pl
- Po ustaleniu szczegółów reklamacji towar należy odesłać na poniższy adres.
- W zależności od konkretnego przypadku, w ramach reklamacji wymieniamy towar na nowy, zwracamy środki, rozwiązujemy problem.
- Koszty wymiany, reklamacji ponosi sprzedawca.
- Czas realizacji reklamacji trwa do 14 dni roboczych
Jak zwrócić produkt?
Warunkiem koniecznym zwrotu jest oryginalnie zapakowany, nie uszkodzony oraz był nie używany
- Wypełnić formularz zwrotu z zaznaczeniem powodu zwrotu oraz danymi banku.
- Przesyłkę należy przesłać na adres podany poniżej.
- Zwrot środków następuje do 7 dni roboczych od otrzymania zwrotu, zawsze informujemy klientów o wykonaniu zwrotu.
- Koszt zwrotu pokrywa kupujący.
Adres zwrotów:
Balicka 32
30-199 Rząska